בין אם אתה סטודנט, עובד או הורה, תקיפה מינית היא איום ממשי. חשוב להבין אילו סוגי תקיפה מינית אפשריים, כדי שתדע מה לעשות אם אתה ממוקד באחת.

מהי הטרדה מינית ?


בין אם אתה קורבן או עד, תקיפה מינית והטרדה מינית יכולים להשפיע עליך פיזית ונפשית. הם יכולים גם להשפיע על הכספים והקריירה שלך. חשוב להבין את הסיכונים של אירועים מסוג זה כדי לעצור אותם לפני שהם קורים. להלן כמה מהעובדות העיקריות שאתה צריך לדעת.

מחקר אחד מצא כי פי 1.7 יותר עובדים שהוטרדו לקחו שבועיים חופש מהעבודה מאשר עובדים שאינם מוטרדים. מחקר אחר מצא שעובדים במקצועות בשכר נמוך היו בסיכון גבוה פי שניים להוטרד.

אותו מחקר מצא כי קורבנות של הטרדה מינית נוטים יותר לדווח על ירידה במחויבות בעבודה ושביעות רצון נמוכה יותר מהעבודה. מעניין לציין שמספר רב של מקרי הטרדה מינית דווח במדינות עם שכר נמוך.

זה לא נדיר שנשים מאבדות את מקום עבודתן בקריירה עם שכר טוב לטובת תפקיד פחות מלחיץ. סוג זה של עומס כלכלי יכול להיות בעל השלכות חמורות. למרות הפרופיל הגבוה של מקרים כמו תנועת MeToo#, אלימות מינית נפוצה הרבה יותר במקום העבודה ממה שאתה חושב.

סקר שנערך בתחילת שנות ה-90 על ידי מועצת הגנת המערכות של Merit מצא כי למעלה ממחצית מכלל העובדים חוו מקרה של הטרדה מינית. כשש מתוך עשר מהנשים הללו התבקשו לקיים יחסי מין.

איך מזהים מעשה מגונה?


מעשה מגונה הוא עבירת מין הכוללת אוננות פומבית וחשיפת איברי המין בפומבי. פשע מסוג זה יכול לעמוד לדין במשטרה, אם יש ראיות לכך שנעשה על ידי הנאשם. זה יכול להיות קשה להיפטר מהאישומים בגלל האופי המיני של הפשע.

על מנת להגן בהצלחה על אישום מעשה מגונה, הסנגור יצטרך להבין את הראיות של הכתר. למשל, קיים מקרה בו הנאשם הוא הבעלים של חנות יוקרתית בפרבר של בוסטון. הוא הואשם במעשה מגונה בניסיון להסתיר את עצמו לאחר שזוהה על ידי שוטרים סמויים.

בדוגמה אחרת, אישה התלוננה בתחנת המשטרה על כך שהבוס שלה נגע בה בצורה בלתי הולמת. הפרקליטות הציגה צילומי מצלמות אבטחה שאישרו את טענותיה. זה לא היה מפתיע שהיא הייתה עם עורך הדין שלה כשהיא פרסמה את החשיפה.

חוק המגונה הוא עבירה חמורה שעלולה לגרור קנס או אפילו מאסר. אדם עשוי להידרש להירשם כעבריין מין. זה נכון במיוחד אם הפשע בוצע במקום ציבורי.

בית המשפט העליון הקוריאני כינה את חוק המגונה כ"מעשה נגד השפלה מינית, או נגד המוסר המיני הציבורי". כידוע, בית המשפט העליון הקוריאני בוחן נסיבות אובייקטיביות, כולל היחסים בין התוקף לקורבן.

מעשה אונס


לעתים קרובות, נשים נתונות לחסדיהם של גברים בעמדות סמכות. הם צפויים להישמע לדרישותיהם ומוצעים להם הגנה בתמורה לנאמנותם. במקרים מסוימים, הם עשויים אפילו להיות מאוימים בעונשים ועונשים על סירוב גישה מינית. אונס הוא צורה אחת של לחצים כפייה אלה.

ההגדרה המשפטית של אונס היא "מגע מיני ללא הסכמה". זה מעשה אלימות כלפי הקורבן. מדובר בחדירה כפויה של פי הטבעת או הנרתיק על ידי אדם שאין לו הסכמה לפעולה. זה כולל גם מגע איברי המין שחסר לחדירה.

גישות פמיניסטיות רדיקליות לאונס רואות בו בנייה פטריארכלית. הם טוענים שזו אחת מכמה צורות של אלימות מינית של גברים. הם מדגישים שזה מזיק לנשים כקבוצה, לא רק לקורבנות בודדים. הם מבקרים את דעות האונס המסורתיות ומבקשים להגדיר אונס בצורה עשירה וניואנסית יותר.

פמיניסטיות מסכימות שאונס הוא עוול חמור מאוד. עם זאת, הם חלוקים ביניהם לגבי איך להילחם בזה. הם חלוקים לגבי איך להגדיר אונס ואם לכלול כוח פיזי בהגדרה של אי הסכמה. כמה חוקי מדינה כוללים כוח פיזי בהגדרה של אי הסכמה. אחרים לא.

כמעט תשעים אחוז מהאונס מבוצעים על ידי גברים. למרות עשרות שנים של פעילות נגד אונס, שיעורי הדיווח עדיין נמוכים מאוד.

לפרטים נוספים : https://limorezioni.com/%D7%AA%D7%A7%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA/