אם אתה נשוי או ידועים בציבור, אולי כדאי לשקול עריכת צוואה והסכם ממון. מסמכים אלו יבטיחו שהנכסים שלכם יועברו לבן/בת הזוג ולילדים.

זכויות ידועות בציבור


בין אם אתם זוג מחויב או רווק עם בן זוג חדש, יש לכם זכויות. מלבד החירויות האישיות שלך, בן/בת זוגך עשוי ליהנות גם מהטבות פיצויי עובדים אם תמות במקום העבודה. מלבד היתרונות המוחשיים הללו, אתה עשוי גם להגיש תביעת מוות שלא כדין אם יקירך סובל מפגיעה אנושה במקום העבודה. בארה"ב, אתה יכול גם לחפש פורומים שיפוטיים ממלכתיים ומקומיים לענייני דיני משפחה.

להלן כמה מצורות ההגנה הנפוצות ביותר שמעניקות לך המדינה והממשלה הפדרלית. אתה עשוי להיות מופתע לגלות שאתה לא היחיד שתובע פרס מהסוג הזה. בנוסף להטבות אלו, ייתכן שתהיה זכאי גם להטבות נוספות כגון ביטוח לאומי, קצבאות חיילים משוחררים ואף מזונות בני זוג וילדים.

עריכת צוואה והסכם ממון


לעתים קרובות, הבעיה מספר אחת שיש לזוגות במהלך מערכת היחסים שלהם היא חילוקי דעות לגבי כספים. לרוב מדובר בנושאים מרחיקי לכת שעלולים לגרום לפילוג רב במשפחה. הסכם ממון או הסכם ממון יכולים לתת מענה לבעיות אלו ולחסוך זמן וכסף. עם זאת, הם צריכים להיות מנוסחים וחתומים על ידי שני הצדדים. עורך דין יכול לוודא שההסכם הוגן וחוקי.

הסכם ממון יכול לשמש גם במהלך גירושין או פרידה. זה יכול לעזור להגן על נכסים שרכשת לפני שהתחלת את מערכת היחסים שלך. חשוב לעיין בכל הסכם עם עורך דין מנוסה כדי לוודא שהוא תקף ומגן על האינטרסים שלך. הסדר פיננסי יכול להיות מאוד שימושי כאשר אתה רוצה לקנות בית אבל לא יכול לקבל הלוואה. זה יכול להיות שימושי גם כאשר אתם מתכננים לעבור לגור עם בן הזוג.

אם אתם מתכננים להינשא, עליכם לחשוף את כל הנכסים שלכם, כולל רכושכם. עליך לכלול גם את כל ההתחייבויות שיש לך. זה כולל חובות שאתה עשוי להיות חייב וכל חובות משק הבית שיש לך. מומחה לדיני משפחה יכול לסייע לך בתהליך זה. כדאי לנסח את ההסכם ולחתום על ידי עורך דין.

אם אתה ובן זוגך מחליטים להיפרד, עליך לדון ולנסח הסכם ממון המתאר את הנכסים שתפצל. מומחה לדיני משפחה יכול לעזור לך בניסוח הסכם זה כך שהוא יהיה מחייב.